Atitudinea, îţi determină altitudinea ?
Cu ani în urmă unul dintre mentorii mei mi-a spus că cei mai mulţi oameni nu sunt interesaţi să afle informaţiile şi cunoştinţele necesare îmbunătăţirii vieţilor lor, chiar dacă le-ar putea găsi în oraşul în care locuiesc. Acest om în schimb, şi-a făcut din afacerea sa un mijloc prin care să zboare oriunde în lume să aculte pe oricine ar fi putut, conform celor spuse de cuvintelor lui “să mă ajute să mă înţeleg mai bine”.
El a înţeles nevoia de dezvoltare a proprietarului de afacere şi nu a principiilor de afaceri. El a înţeles că afacerea lui, acel vehicul de care depinde bunăstarea sa financiară şi libertatea stilului său de viaţă, nu va putea deveni niciodată mai mare decât poate să o facă calitatea gândirii pe care el o poate produce.
Mulţi oameni însă nu văd legătura. Ei prind doar din zbor ideea dar nu o înţeleg. Dacă ar înţelege s-ar comporta diferit. Ei s-ar angaja în procese de îmbunătăţire a calităţii gândirii lor precum coaching, mastermind sau The Alpha Group. Pentru cei mai mulţi oameni, experimentarea unei activitați mentale îi face să presupună că gândesc, însă ei nu iau în consideraţie adevărul că gândirea lor este o abilitate care poate fi îmbunătăţită.
Este ciudat când te gândeşti la asta. Pot sta în faţa unei săli pline cu oameni de afaceri şi să observ cum toți dau afirmativ din cap atunci când le spun că felul în care îşi conduc afacerile, de care depinde calitatea vieţii lor, nu va putea deveni niciodată mai bun decât ceea ce ei pot produce prin calitatea gândirii lor.
Dar să facă cu adevărat acest lucru, să influenţeze mai degrabă în calitate de cauză decât de efect, să se concentreze pe potenţial şi nu pe performanța existentă, să-şi extindă gândirea, să-şi crească conştiinţa de sine, să facă în mod activ ceva care să le ridice nivelul abilităţii de a gândi dincolo de condiţiile şi circumstanţele propriului business sau al vieţilor personale? Nu, în nici un caz ! Mulţi oameni de business nu consideră că sunt necesare aceste lucruri. Aşa se explică de ce cei mai mulţi dintre ei se luptă, eşuează sau îşi petrec cariera frustrati şi muncind din greu pentru beneficii descrescătoare.
În multe cazuri, nu este vina lor. Cu toţii suntem produsele mediului în care trăim. Cu toţii am fost programaţi să judecăm fapte, date şi informaţii şi să considerăm acest lucru “gândire”. Suntem cu toţii produsele unui sistem care ne-a învăţat “ce” să gândim nu “cum” să gândim. Cu toţii suntem condiţionaţi să credem că avantajul “cunoaşterii” înseamnă putere. Dar cu toate acestea nu trebuie să te uiţi prea departe pentru a te convinge că cei mai “cunoscători” oameni de pe planetă nu sunt cei mai de succes.
Aceasta se întâmplă pentru că modelul este imperfect. Academia te recompensează pentru ceea ce ştii. Viaţa din afara Academiei te recompensează pentru ceea ce faci. Tu şi eu am fost condiţionaţi să credem că succesul vine din exterior spre interior, când de fapt succesul poate veni numai din interior spre exterior.
Dacă vrei să îţi îmbunătăţeşti orice rezultat în viața ta, ai nevoie să schimbi modelul. Dacă vrei să-ţi creşti afacerea, să-ţi sporeşti profitul, să te bucuri de siguranţă financiară şi de libertate, să preiei controlul asupra propriului business şi a vieţii tale, trebuie să schimbi modelul.
Numai atunci poţi să reduci diferenţa dintre ceea ce ştii şi ceea ce faci. Numai atunci îţi vei accesa uimitoarea creativitate a minţii tale. Numai atunci vei cunoaşte – din experienţă – impactul potenţialului tău neexplorat.
Atitudinea pozitivă față de îmbunătăţirea calităţii gândirii tale, determină evoluția ta şi creşterea substanțială a valorii afacerii pe care o conduci.
Poți fi sigur că acest tip de atitudine te caracterizează doar atunci când faci în mod activ ceva care să îți ridice nivelul abilităţii de a gândi dincolo de condiţiile şi circumstanţele propriului business sau al vieţii personale pentru a obţine înnoirea modelului tău. În acest scop ai la îndemână: „Grupul de inovație pentru proiectarea afacerilor durabile” – The Alpha Group.
- The Alpha Group schimbă modelul. Rupe limitările produse de status quo. Nu este un seminar tradiţional în care eşti bombardat cu conţinut, date şi informaţii. Din contră, este opusul – este o experienţă interactivă intensă care se concentrează pe tine, pe provocările care stau în calea aspiraţiilor tale personale şi de business, pe cum să produci rezultatele pe care mai degrabă le vrei, decât cele pe care în mod curent le ai.
Desigur, vor fi momente când informaţia este împărtăşită, dar numai în contextul unic şi specific ale fiecărui membru din grup. Acest lucru produce o bogăţie de idei, soluţii şi inspiraţie pentru oricare membru al grupului, chiar dacă toţi avem afaceri diferite, aspiraţii şi moduri de gândire diferite, pentru că ideile împărtasite pot veni în întâmpinarea succesului, indiferent de mărimea afacerii sau de câte zerouri apar în contul bancar. Acestea sunt idei universale pentru noi toţi. - The Alpha Group deblochează resursele puternice din fiecare dintre noi şi amplifică afirmarea potenţialului şi a forţei colective. Poţi să petreci o viaţă citind cărţi, la seminarii, în întâlniri de afaceri sau în şcoli de afaceri şi să nu afli niciodată cum să faci pentru ca împreună cu echipa ta să îţi duci afacerea la următorul nivel. Şi această pentru că ceea ce cauţi nu vei găsi niciodată în afara ta. Tu eşti cel care trebuie să schimbe modelul.